top of page

Mertens is back



Michiel Mertens, een van de topontwerpers in het Belgische magazineland, stapt binnen bij het Leuvense reclamebureau Bridgeneers. De eigenzinnige Mertens staat vooral bekend voor zijn typografie en doordachte grids. Zijn werk werd snel opgepikt door de Grote Jongens, zoals Proximus, KBC en Delhaize.


Hij kon niettemin steeds minder om met de beknellende corporate identities en de time sheets van het bedrijfsleven, en hield het ontwerpen even voor gezien. Wat volgde was een radicale overstap naar een cohousing voor mensen met autisme. "Ik werkte er als begeleider voor jongvolwassenen. Maar na een tijdje begon mijn passie voor vormgeving toch te kriebelen, vandaar mijn stap naar Bridgeneers."


Commentaires


Image by Jonah Pettrich

Dank je wel

om hier te wezen

Wil je op de hoogte blijven van wat hier gebeurt? Elke maand sturen we een mail met een overzicht van de recente blogs. Schrijf je hieronder in. Zo mis je niks. Gratis!

Mail me maandelijks een overzicht van de nieuwste berichten!

Dank je wel!

bottom of page